Informatie

Wat als het niet klikt met mijn hulp?

Indien het contact met de aan u toegewezen hulp niet volgens wens verloopt is het de taak van AD Home Clean om voor u een meer passende kandidaat te vinden.

 

Wat bij ziekte of vakantie van de medewerker?

Wanneer uw huishoudhulp door ziekte of vakantie niet kan komen werken, laten wij u dit zo snel mogelijk weten. Indien u vervanging wenst zullen wij proberen een oplossing voor u te vinden.

 

Wat als u met verlof gaat of afwezig bent?

-       onverwachte bijsturingen aan het werkschema en korte vakantie- of afwezigheidsperiodes (minder dan 1 week) worden ten minste 14 dagen vooraf gemeld aan het dienstenchequebedrijf,behoudens bewezen overmacht.

-       wanneer de gebruiker meerdere weken na elkaar geen thuishulp wenst, wordt dit ten minste 1 maand op voorhand gemeld, behoudens bewezen overmacht.

-       in geval van overmacht, verwittigt de gebruiker het dienstenchequebedrijf zo spoedig mogelijk.

Laat het ons tijdig weten door op voorhand weten door dit formulier in te vullen. Wij kunnen dan in samenspraak, na overleg met de poetshulp, naar een oplossing zoeken.

Contact

Telefoon

Het kantoor is elke werkdag telefonisch te bereiken van 09u00 tot 12u00 en van 13u30 tot 17u00 op 016/ 888 443


Adres

AD Home Clean
Rijkestraat 26
3020 Winksele


E-mail

U kunt ons een email sturen naar info@adhomeclean.be